Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Tungt!

Av Jean - 29 september 2009 07:07

  

Ibland känns livet bara så tung! Nu är sån period! Kan inte sätta fingret på vad utan det bara känns som allt tar emot! Gjorde min "måste lista" igår iallfall, men nått utöver det vart det inte! Försökte träna hund, men det blir inge bra när man inte har den rätta lusten!


Dagen varvades av "Ryck upp dig" & gråt...Känner sån frustration, ångest och så utråkad,men inte orkar jag ta tag i nått för det! Fick besked om att jag ska allafall få börja på koknetiv terapi nästa tisdag, kanske dom har nått bra recept på att komma ut ur denna nedåt spiral. Annars är det nog bara att acceptera fakta att jag måste återgå till dom förbenade "pillren" för så här går ju inte att ha det! Skrämmer ju bort både mig själv och nära o kära! För när jag inte orkar med mig själv hur ska då andra orka..nää usch så negativ..BLÄÄÄ!


Hur ska jag göra då för att mäkta med denna dag?

Mata mig själv med positivt! Jag är glad och possitiv! Jag kan och törs! Jag har styrkan att förändra!

Försöka ta mig för saker som jag vet jag BRUKAR må bra av! Träna hund och försöka ta tag i mitt raserade hem!


Ja, så ska jag få denna dag att gå...


Carpe diem Jeanette

 
 
bibbi

bibbi

29 september 2009 14:09

hej! tänker på dig. inge roligt att du inte mår bra :( vad bra att du ska till en kognetivterapeft...jag har varit iväg till en sådan å det hjälpte väldigt mycket. vart ska du gå någonstanns ? vi får ta å träffas någon dag. vill du följa med till huset någon dag å gå i skogen där??? bara lunka runt med hundarna utan att träna lydnaden. vi höres! kram bibbi

http://www.nogg.se/indrapindra

 
Ingen bild

Cilla

29 september 2009 16:45

Skickar en kram, verkar som om du behöver en just nu...

Cilla & Hundarna!

 
Jeanette & Valter

Jeanette & Valter

30 september 2009 05:09

Tack vad söta ni är, omtankar värmer! Bibbi, det klart vi kan ta en promenad! // Kramar tbx

http://www.valterbriard.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards