Kära dagbok!

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Jean - 12 september 2009 05:57


 

Min Morgon startade kvart över fem! Skulle behövt sova ngt mer, med tanke på att den här dagen kommer, som gårdagen gå för runt! Men det var en jätte bra dag i går och vilken enrgi jag hade! Det var länge sen jag hade sån lust & framför allt ORK! Det måste vara nått dunder medel i dom där vitaminerna!


Promenad med att plocka höst dekorationer till festen.

Koka pasta till 53 pers med sällakap av Tessan.

Dekorera blomsterarrangemang.

Plocka ur bilen på massor av bröte! 

Åkte till hundaffären och fixa byte av en säck hundmat som var dålig...Skit bra gjort av mig eftersom jag tycker sånt jobbigt & skulle helst för att slippa kunna köpa ny och kasera den istället.

Städa mitt hem.

Var och hjälpte Gert och Marianne.

Besök av Andreas & Sussi.

Dukning på masab.

Och ett Trevligt Resturang besök! Tusen Tack Annika!


...och ingen Middags lur på hela dan! Så skönt att känna den här energin! Mår så bra så jag skulle vilja rekomendera hela värden dom här vitaminerna. Visst finns det fortfarande skuggor i livet, men dom blir ju så mycket enklare att hantera om man har lite normal energi!

Idag blir väll en liknande dag, men det är kul! Fan så kul! Kallskurna fat & pasta sallad som ska fixas med innan festen kan börja!

Så det här duger inte...


Carpe Diem Jeanette 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards