Kära dagbok!

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Jean - 21 september 2009 05:56

Godmorgon...eller man kan ju åtminstånde hoppas! Mådde inget vidare mentalt igår...även om jag tog mig igenom dagen och alla måsten! Vet inte varför men kanske är det nu medicinen som börjar ta ut sin rätt, eller är det så enkelt, att jag glömt mina vitaminer ett par tre dagar! Kan det va så??? Hur som så känner jag mig klen, ful fet, stressad och ju mer jag känner så, ju mer äter jag! Känner nästan att det är jag som drar runt hela Göteborgskex just nu genom mitt hetsätande av ett par Ballerina rör om dan...Kontigt att man då går upp i vikt??? Jobbigt är det iallafall när det bara kommer och inte finns nån anledning att känna så här! Men men, får hoppas att denna dag kommer kännas bättre än gårdagen även om gårdagen borde vart bra!


Började med att åka till Kumla bk...körde ett uppletande och lite lydnad! Det vart inte så mycket kännde mig inte på humör även om det gick bra. Men den rätta glädjen fanns inte hos mig så det var bara att lägga ner! Ett par hundar på plats och Valter skötte sig så fint så jag borde vart glad. men nej inte ens det!


Hemma igen och det vart garnering av smörgåstårta för att senare åka till Wilmer på kalas! 

Jag och Wilmer

Det serverades smörgåstårta & bakverk! Väl på kalaset var det trevligt och jag vart kvar till kvällen...


  

Andres & Wilmer inne i lego byggen...Wilmer låna kameran också och tog kort på sin present...Radiostyrd Cars!


 

Tog sen en runda med Valter på deras vyer och passerade två lekande hundar...en stor utmaning för lilleman. Men han var duktig värre! Men när jag sen kom hem var mitt deprimerande humör i gång igen! Fattar inte vart det kommer ifrån, så jag tog en tidig kväll och hoppas på att den här dagen nu ska kännas bättre!


Kram Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards