Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Dikt!

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34

 

Det sägs:

Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. 
En timme att uppskatta dig.
En dag att älska dig,
men det tar ett helt liv att glömma dig.
För alltid i mitt hjärta!

 
 
Ingen bild

Ann-Viol Johansson

13 oktober 2011 12:52

Kära Valters matte! Du känner inte mig och jag känner inte dig men...ett känner jag och det är att din Valter förmodligen var den lyckligaste av hundar med en sådan matte som du och jag kan aldrig tro att han vill att du ska gå omkring och sörja dig sjuk av saknad. Jag tror mig veta att de man älskar inte vill att de som lämnas kvar ska lida utan leva och se glädjen i att ha fått en fin stund på jorden tillsammans. Som Jonas Gardell sa "vi är alla tillfälliga gäster i varandras liv och en del stannar längre och en del är bara en kort stund". Så är vår jordetid och hade jag varit en hund så skulle jag vilja ha en matte som du! Sträck på dig du fina djurvän och Valters matte och var glad att just du blev hans matte och vän här i livet. Det finns oändligt många hundar (och andra djur) som knappt hinner födas innan de plågas av oss människor och Valter fick ditt fulla stöd och behandlingar och jag kan aldrig tänka mig en lyckligare hund. Ha inte för brått med att lämna jordelivet med att brytas ner av sorgen utan tänk på allt gott du kan göra med resten av ditt liv! Kramar i massor till Valters och de andra vovvarnas matte och tack för ditt mod att våga visa oss andra betydelsen av kärleken till en fyrfoting! TACK! Med vänlig hälsning Ann-Viol Johansson - en djurvän och medmänniska härute i periferin, som berördes enormt starkt av dina känslor för dina djur...

 
Ingen bild

Jeanette

16 oktober 2011 06:16

Tack och va varmt berörd jag vart av ditt svar. Kramar till dig djurvän och varma medmänniska <3 // Jeanette

 
essay paper

essay paper

9 januari 2012 09:05

He has a fashionable hair cut!

http://essayfast.com/custom-essay.php

 
camilla

camilla

31 oktober 2012 18:45

Vilken fin bild

http://www.harligahundliv.se

 
Victoria

Victoria

25 januari 2013 18:45

Fin bild!

http://hundtassarna.blogg.se

 
Ingen bild

Victoria

7 mars 2013 15:33

Vilken bra dikt!!!!!!!!!!!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Av Jean - 1 december 2010 05:31

            Fernando kom till mig med mycket blandade känslor! Igentligen borde det inte vara så här! Min Valter borde fortfarande va vid min sida, många många år till! Men ödet ville nått annat! Så nu lever Valter vidare i  mitt hjärta   Men jag...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards