Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Saknar dig Valter! Just nu håller på att förgås...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02

  

  VALTER  


Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland!

Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna!

Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist!


Ibland så svårt att jag skulle vilja komma dig till mötes...

Men det får ju så klart vänta,

Jag vet ju att det finns "bättre", sämre stunder än just nu och dom ska ju överlevas, så är det ju!


Men vad jag saknar dig Valter, saknar vårat " Du & jag mot världen" du vet!

Känner saknaden av styrkan och kraften du gav mig!

Drivet framåt du fick mig att känna i våra (mina) svåra stunder...Det här fixar vi!

Just nu känner jag mig bara lam och handlingsförlamad i allt jag gör och säger!


Livet ser inte ut att bli sig likt igen!

Jag blir aldrig mig lik!

För du saknas mig så, Älskade vän...

MITT ALLT 


                                            Himmelska Kramar Matte!

 
 
essay writers

essay writers

9 januari 2012 09:07

Sure he loves as strong as you love him

http://customessays.ws/essay-writer.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Av Jean - 1 december 2010 05:31

            Fernando kom till mig med mycket blandade känslor! Igentligen borde det inte vara så här! Min Valter borde fortfarande va vid min sida, många många år till! Men ödet ville nått annat! Så nu lever Valter vidare i  mitt hjärta   Men jag...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards