Kära dagbok!

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Jean - 9 september 2009 06:12

Jag har snart varit utan mina Fluexitin i snart en vecka och jag börjar känna att livet är på väg tillbaka! Sov inte på hela dagen, utan var vaken hela dan utan problem! Dan började med att Lilleman och jag tog en promenad upp på stan för att sätta in pengar. Han var verkligen kanon duktig och vi passerade hundar utan problem i löst koppel! Helt otroligt! När vi kom hem var han inte sig själv trots allt, så det är kanske att ropa hej i onödan. Men det är nog den lilla klon som spökar. Har en tid idag hos vetten idag 10.30 får se om jag åker dit, för i går kväll efter rengöring fick han värdens tokspel och tyckte livet verkligen var toppen!


Efter det kom damsugarn ut på en motionsrunda. Sen begav mig till Hallsberg för att inhandla färskfoder till Lilleman och vitaminer och enrgi på burk till mig själv! Måste verkligen göra nått åt den här tröttheten, den är ju sjuk! Finns inget liv och ingen lust och 43 år gammal! Har fått  rekomenderat B-vitamin eftersom denna brist kan medföra stress & nedstämdhet och eftersom jag äter så otroligt sunt jämt :S så kanske det kan ligga nått idet!

Så det blev en Mivi Total & Detrox (utrensningskur) från hälsokost! Dyrt för min redan tärda plånbok, men det kanske lönar sig om man kan få lite enrgi och ork! Kännde mig nästan lite piggare där och dåFlört!


Så idag är en ny början till mitt nya liv!

Stor tillit och förtröstan men första hjälpen blir:


 Mivitotal® plus

  


Flaggskeppet i familjen! Har valts till Årets Hälsopreparat fem gånger. Mivitotal® plus med fler än 100 vitaminer och mineraler, vattenlösligt Q10, alfalfa, psyllium samt bioflavonoider är ett av marknadens mest kompletta kosttillskott. Q10 är en antioxidant, nödvändig för cellernas energiprocess. I sin vattenlösliga flytande form har den ett maximalt upptag i kroppen. Alfalfa är mycket rik på klorofyll och innehåller över 65 viktiga näringsämnen. Bladen innehåller dessutom över 50 procent högkvalitativt protein samt viktiga enzymer, mineraler och vitaminer. Den giftfritt odlade alfalfa som används, är koncentrerad, torkad växtsaft från bladen. Psylliumfröskal är ett välkänt fibermedel som medverkar till att hålla magen i form. 

 Methodraine Detox

  

Sedan tidernas begynnelse har människan känt ett behov av att rena kroppen från oönskade ämnen som påverkar vårt välbefinnande. MethodDraine Detox är en ny metod för effektivare kroppsrening av hela dig. Den speciella kombinationen av örter i MethodDraine Detox driver ut gifterna som samlats i kroppen


Kramar Jean



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards