Kära dagbok!

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Jean - 10 september 2009 06:59

   

Igår hade jag en bar dag, så bra känsla i kropp och själ att det var länge sen jag kände den livslusten faktist!

Fick ovanligt mycke gjort! En skogrunda med dottern och hundarna, damsugning & gräsklippning. Sen blev det en liten tuppis men den varade inte i tre, fyra timmar som den bruka, utan 45 normala minuter. Att vila så är väll helt ok & acceptabelt! Efter det vart det ett träningspass i lydnadsträning med Bibbi och Ida! Han gick kanon idag och han var verkligen på G...Kanon fint fotgående! Så om vi ligger i lite nu kanske vi verkligen kommer vara start klara till tävlingen 10 okt! Det är ju lite delar som ska på plats..Apporten framför allt, som är det svåraste just nu! Stanna undergång måste ju utvecklas en del, men han stannar kanon snabbt!

Promenaden dit gick också förträfligt för att vara två fina damer med som störning...Kanon kille!

Trött var han när vi besökte Andreas och svär dottern för att klippa mig, kanske inte riktigt fitt for ändock pga klon!

Lite oroad men jag får försöka av vakta och se vart det tar vägen!


Planerna idag då! Massor att göra! Ska och handla och börja fixa inför en kompis 40 års skiva på lördag! Så det är väll bara ta tag i dagen utan betänkligheter! I natt märkte jag av första utsättnings biverkningen på Fluxitinen...Mardrömmar och svettningar så natt sömnen har inte vart den bästa, men känner mig trots det ändå på gott humör ännu. Kanke kan det vara även självaste utrensningen och reningen Detoxen skapar kanske! Vad vet jag! Känns på nått sätt renande iallafall, det är ju gifter och avfall som på nått sätt hämmar min livslust & livsenergi!


Så Carpe Diem Kram Jean...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards