Kära dagbok!

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Jean - 22 september 2009 04:22

 

 Vakna tre i morse,tvinga mig kvar till halv fyra så idag kommer jag va jättepigg! Igår va det ingen bra dag. Humöret var inte alls med! Försökte tvinga mig till nått vettigt, att ta tag i min garderob. Jag fixade bara halva jobbet när jag grinande slängde allt i kassar och gav upp! Så stressad innombords så det känns som jag ska sprängas. Ont i kroppen så jag kände mig nästan sjuk...Kanske är jag på G att bli sjuk, då brukar jag bli väldigt klen och tycka mycket synd om mig själv! Jag gick och la mig och somna faktist, och när jag vakna känndes allt lite lättare...Kanske jag bara är övertrött! Har ju varit i mitt esse ett tag och jag är ju tyvärr sån att antingen eller...upp & ner i allt! Lagom, balans ect finns inte i min värd tydligen!


Efter den välbehövliga luren åkte jag till mor och käka! Sen vart det en ganska tidig kväll! Idag känns det än så länge helt ok faktist även om jag vet att så här tidiga mornar är förödande för mitt psyke i längden...men nu ska jag inte måla fan på väggen för det utan hoppas att det inte fortsätter!


Idag kommer jag vara sysselsatt, ska till Christel och Valters ska tränas vidare i vett och ettiket få träffa fåren, spännande spännande. 

I morgon ska vi till Köping och möta upp Ulrika & mercan ( En annan Briardis)ska bli jätte kul!

Torsdag är det lydnadstävlingsträning på Askersunds bk och på fredag morgon ska vi ut och spåra med Carola & hennes vovvar, därefter på fredag kvällen blir det fest med Askersunds bk!

Med tanke på allt skojiga planer borde det ju bli en kanon vecka!


Men som sagt livet är inte bara en lek..måste även ta tag i mina räkningar idag. Tala även med hyresvärden igår om garagenyckels som inte ersätts pga av att låset var äldre än fem år (låset är edan början av 90-talet)! Men enligt hyresvärden måste jag betala ändå, enligt dom. Detta är jag mycket upprörd över, för jag anser att det är hyresvärdens sak att ha lås som är så godkända att hyresgästernas försäkring täcker...usch blir arg när jag skriver om det. Men det ska också ta tag i ringas till hyresgästföreningen mm om det verkligen kan va så...För ska det va så, då har man ju inte råda med att ha en föråds nyckel...inte jag iallafall! Usch vad jag blir upprörd!!!


Nä nu väntar räkningarna, sedan Arboga...Ha en bra dag // Kram Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards