Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Måsten att ta tag i NU...

Av Jean - 27 september 2009 06:04

Solnedgång  

Vaknade 6, men i natt sov jag på soffan, stel i nacken men sov i allafall till accepterad morgon tid! Dagarna går verkligen upp och ner! Ena stunden känns allt bra och nästa inte bra alls! Igår började morgonen bra och jag kände till med ett slags lugn och kände att dagen skulle bli riktigt mysig med att bara vara hemma. Jag tog hundarna på en skön skogspromenad, visseligen hade dom hudratals kardborrar med sig hem som var tvungna att utredas. Men efter en lur var rastlösheten ett faktum även om jag kände mig trött. Jag tog bilen och åkte till mamma och vi åkte ut och åkte en sväng och var och ut och käka en plankstek!

Hemma igen somna jag på soffan!


Annars tänker jag mycket nu både på bra och stressande saker som ligger framför! Dom bra är att jag upptäkt att jag kanske inte är så ensam som jag tror...Jag har verkligen människor omkring mig som tänker på mig och vill väl..både nya och gamla vänner! En härligt skön upptäkt! Sen är det resten då...sånt som verkligen trycker på och att jag känner att jag måste göra nått åt. Inte sen utan nu för att det inte ska bli helt kaos snart! Ringa till läkare, försäkrinsbolag...hyresvärdar mm mm. Skulle gjort det förra veckan eller allra helst för en månad eller två! Att det ska va så j***a svårt! Nej i morgon måndag får jag nog ta och ge mig själv data, utegångförbud ,telefon förbud innan jag fixat allt som tynger som bly över mig!


Har hittat några roliga sidor www.spadom.se  www.hexis.se  dår man kan spå sig själv så mina dagens budord var!


ESS I SVÄRD (Tarot)

En ny idé föds på det mentala planet och du känner för att agera direkt. Här finns styrka, logik, rättvisa och mental klarhet. Avgörande och viktiga beslut kan vara på tapeten, stora saker på gång, du har kraft medvetenhet med dig. Du är redo att agera på din första impuls/ide som ess i svärd symboliserar.

ÄNGLARS VISKNING

Det överflöd och goda du har bett om kommer snart att manifesteras.

Du öppnade ditt hjärta och kände tillit, dina böner har blivigt hörda.

 
 
Karin

Karin

27 september 2009 15:36

Ja tyvärr är det en massa måsten som man bara måste fixa.
Men jag vill skicka massor av kramar till dig

Jag tycker att du har varit hur duktig som helst med Valter

KRAMAR Karin

http://www.briardbandit.se

 
Jeanette

Jeanette

28 september 2009 05:23

Stort Tack! Ja, med rätt vägledning så har den biten verkligen lossnat & vi är nu på rätt väg ;0)... Du jobbar på bra själv med dina, så GRATTIS till fina framgångar! KRAMAR JEANETTE

http://www.valterbriard.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards