Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Tarotkort & Änglar

Av Jean - 26 september 2009 11:44

  

Min Fråga om lugn och harmoni

Det som varit:Två bägare

Två i bägare står för en harmonisk och kärleksfull relation. Det kan också visa på ett kärleksfullt möte eller att vi finner balans och harmoni känslomässigt i oss själva.

Det som är:

Här har vi ett barn som är nyfiket, intelligent och diplomatiskt. Kortet kan även visa på en person som kommer med nya idéer till dig, får dig att tänka på ett nytt sätt, vinklar och perspektiv du kanske inte hade tänkt på tidigare och en entusiasm att utforska dessa idéer. Dessa idéer kommer ofta utifrån genom en annan person eller meddelande ofta angående rättsliga processer, beslut. Kanske du erbjuds tillfälle att utvecklas.

Det som kommer:Tornet

Här kommer förändringarna vare sig man vill eller inte, dom är helt enkelt nödvändiga och kan komma plötsligt och vara omskakande. Här behöver man ta sig ur bojorna man skapade sig i kortet djävulen och bryta ner murarna omkring sig. Detta kan betyda att man förlorar sig fasta grund och stabilitet och ett tag och man svävar i det fria, detta kan kännas lite läskigt men det är en inre frigörelseprocess som är nödvändig för att vi skall kunna börja om på nytt och vara mer noggrann i fortsättningen. Detta kan tyda på att man flyttar, byter jobb, reser. Kanske man gör slut i en relation som inte var bra. Man kanske inser varför man hade ett beroende och kan släppa det nu.

En ängels viskning:

Din skyddsängel har varit med dig från det du tog ditt första andetag och kommer så att vara till ditt sista över till andevärlden. Ängeln kommer att följa dig vart du än går, vad du än gör, i alla skeenden och situationer i ditt liv. Din skyddsängel vill här påminna dig om att du aldrig är ensam.

Kolla in denna sida mycket intressant och spännande www.spadom.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards