Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Kumla bk och Party!

Av Jean - 17 januari 2010 07:22

Fredags morronen började tidigt! Klockan fem och somna vid ett...Typiskt när man ville kännas lite pigg och fräch till kvälla då det vankades fest hos Pernilla.

Jag drog i väg till Kumla bk och gick rundan runt...viste inte hur upptrampad den skulle va så, men den var uppgången och tog bara endast 50 min. Dom andra skulle inte dyka upp förrän 11,så vi körde genom ett lydnadspass som gick jättebra idag! Bra kontakt och bra lek inga spöken i dag heller! Det vart en fika sen när dom andra kom och han fick därefter busa runt lite med Nova!


Därefter åkte jag och handla och försökte vila lite men det gick inte!

Jag kom ändå igång och det var en jättetrevlig fest, med glada supertrevliga människor...


Värd djuret Nova ;)


Pernilla med gäster...


 

Den glada värdinnan...

 

Lite mingel...Pernilla och Annas dotter Karin


Maria och Annas svärson

  Anna i högform...

 

Jag och Carola ännu vakna...

      Helene och Pernilla

 

Här rockas det loss...


Helene och Carola...Det svänger!

  

 

En Super trevlig kväll följdes av en mindre trevlig "dagen efter"...

Bakis va bara förnamnet och förstår varför jag inte partar till så ofta nu mera. Vakna inte till förren långt in på eftermiddagen då jag fick oväntat besök av kusiner. Bettan kom sen över till kvälla och det blev Pizza, ett måste en dag som denna.


Idag får det bli en långrunda kompensera upp gårdagen micro runder. Kanske man har turen att pigga på. För lite segt känns det idag också!


Tack alla för en trevlig fest / Jeanette  


       

 
 
bibbi

bibbi

17 januari 2010 12:11

härligt att inte spökena kom när ni tränade :) ni verkar ha haft det super skoj på festen. vi hörs i mörrn. kram

http://www.nogg.se/indrapindra

 
Emelie & Arn

Emelie & Arn

18 januari 2010 10:22

Ja. Jeanette det finns fler Briarder i krokarna! Monica på min valpkurs har hela tre stycken!

http://www.oslagbarearn.se

 
carola

carola

19 januari 2010 09:32

men visst var det en trevlig fest. Hade ju tyvärr heller inte vilat, svårt vara pigg en fredag då =) Fast lite med var man ju asg Roliga kort vart det ;)

http://www.farrax.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards