Kära dagbok!

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Jean - 2 januari 2010 06:37


Mål & Drömmar måste man ha här i livet! Mina mål 2010 tillsammans med Valter, är att komma ut att:


Tävlingar:

 

-Tävla appellen

-Lydnads kl 1 med ett 1:a pris, och då allra helst 3 stycken, så vi får till en LP1.

(Kanske är att ta i, så LP1, får ligga på bonus sidan  )

För att ta oss dit:

måste vi få en säker platsliggning, lära in framförgående och ett hopp sitt hopp

 

- Ett Ck skulle va dunder kul också!

 

Vardagen:

Att arbeta vidare med:

 

-hundmöten & vardags promenaderna

-Sammarbetet, kontakten oavsett störning

- Att våga lita på han mer

 

För att ta oss dit:

Ta inte bakslag så allvarligt

Tro på oss

Ta hjälp av andra

 

Mina egna mål:

 

-Att se möjligheterna istället för motgångar och hinder...

 Nästan allt går om man vill

-Bli mer social

-Vara & tänka mer possitivt...Sluta älta precis ALLT!

 

För att ta mig dit:

Se möjligheterna

Säga ja, istället för Nej till erbjudande 

Agera och inte bara tänka

Stoppa negativa tankar och leta efter det lilla positiva...det finns! 

 

Drömmar:

 

Börja jobba och få bätte ekonomi

 

Ja, det var mina drömmar och mål...så det är väll bara att sätta fart!

Ett år går fort!

 

Avslutningsvis får ni njuta av en bild på mina Älsklings Tomtar!

     


Godfortsättning Jeanette!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards