Kära dagbok!

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Jean - 23 januari 2010 22:32

Gårdagen började med att Tessan och jag åkte upp till Ånnaboda.

Mulet men skönt va det! Tyvärr var inte fika korgen med, då vi bara kom på efter vägen att vi kunde styra kursen ditupp... Men så välklädd som dottern var, är det osäkert om hon hade velat setat i en backe och fika! Men den får väll bli med nästa gång!

Valter var lös nästan hela tiden så skönt för han och man blir så lycklig av att se han vara så vild och vacker ;) Han sprang och tillslut även dottern för att få upp värmen  ... Fikat tog vi hos mamma på hemvägen! 


  

Det ska ligga en kong här närmare bestämt...


   

 Vart kan den vara...


  

Medans jag letar...


Står dom bara lata och pekar...

 

Skam den som ger sig...

   

Där fick hon...Jag är ju "lysande"...


Lördags kvällen kändes seg, så då blev det ytterligare en långis för att få tiden att gå tills Lerts dance fick avsluta denna Lördag...och på den långisen passerade vi även vackert en katt...Så här gla vart jag   Jag såg att han tänkte men ångra sig och bara gick på! 100 av 100 points till Valter!


Idag Lördag var vi till Kumla Bk och innan Pernilla och Nova dök upp som vi skulle träffa så träna vi på platsliggning och ingångar utan smack i benet. Har ju testat det nu på våra lös promenader och i kopplet och han slår inte i. Jättefina ingångar!Men idag på plan...Jodå, då slår han i igen, hm skulle ha tränat vidare efter promenaden, men vi hoppade det vi tyckte det räckte efter en promenad på 1 timma 40 min...


Men promenad i strålande sol...äntligen!

Hundar och mattar njöt nog lika mycket...och mycket spring och lek vart det, på hundarna alltså!


Här ligger Nova och njuter i snödrivorna...

  Och här står dom och njuter...Fantastiskt...

  Men visst blir det tung, så som mattarna pusta, frustade även Valter ut... 

och Nova...

      Nya tag...

                        

Nova nu kommer jag...


 

Du behöver inte va berädd..jag fixar det ändå...

  

Härligt uttröttade både matte och hund. Men till kvällen åkte jag till Andreas och Sussane och hälsa på barnbarna! Och idag vart farmors hjärta varmt ska ni veta...Lilla Ludde bjöd farmor sitt första leende  



 

Mina kära barnbarn Ludde och Wilmer!


 

Med det kommer jag sova gott i natt...Go natt alla // Jeanette          

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards