Kära dagbok!

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Jean - 22 januari 2010 06:16

 

Nu har det varit ett par jobbiga dagar! Inget speciellt har hänt, utan det bara ramla på och det har bara känts allmänt tungt. Helt energi lös och livet har bara känts så jobbigt! Men så är det ju ibland! 

Julen är iallfall borta och nu inväntas bara våren...


Tog även tag i att ringa Agria. Hade hört att dom inte längre tänkte ertjätta  cancer och tumör sjukdomar...Trodde nästan att det inte kunde möjligt, men så var det! Så nu har jag bytt bolag! 


Tankarna har varit mycket hos vår Foppa just nu också...För sju år sen gick vi i väntans tider och på Måndag skulle han blivit 7 år

Tänk om han hade haft en oprativ behandlingsbar cancer, med Agria hade det inte vart möjligt! Nu var det ju dessvärre inte behandlingsbar så han fick ju somna in vår allas myskorv.....



Som tur är har jag ju Valter! Han är min stora tröst, vad skulle jag göra utan honom...Han börjar nog mogna på också. För han har också blivet en riktig myskorv! Somna på min arm igår och sov lääänge där!


      

Däremot har vi inte haft nån större aktivitet, små träning inne när jag i mina tappert försökte smita undan städningen. Ingångar på promenader! Igår kväll prova vi på budföringen igen när vi hade besök av Tessan! Borsten var också ett mycket bättre alternativ för att undkomma städningen. Men i går morse vakna jag med tuppen och fick äntligen städat!

Fick även igång ett bildgalleri på hemsidan...Det kommer mera, men valp och vinter klara håll dill godo tillsvidare www.valterbriard.webs.com

Idag hoppas jag på mer energi, ev ska vi få dottern med på långpromenad för idag måste vi ut känner jag!


 

    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards