Kära dagbok!

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Jean - 9 januari 2010 17:04

Satan igatan va kallt det är...Idag har det endast blivit micro svängar! Valter tror jag blivit tokig som vänder och går hem efter bara lite ett och två göra...Redan!!!  

Väl inne är han den lugna och blir mer bara så han ligger och väntar och väntar på bättre tider...skönt på ett sätt. Men ändå tycker jag ju lite synd om han och mig själv också för den delen när det är så så tråkigt... Börjar tära på en dessa köldgrader

-26 idag vid två tiden...men det ryktas om ngt mildare imorrn...Får hoppas på det! 

Så idag har det inte hänt mycket för lilleman och mig, men lite godis lirk med tennis boll....

 







Men igår var vi ut en timma mitt på dan och det vart en sväng till Eriksson kullen för Freesbee bus men då var det BARA -15 och strålande sol!


        ...och häromdagen vart det en redig långis i koppel runt kumla...skönt var det då, dock ingen sol! Däremot var han väldigt bra i kopplet...Därav, plus det milda vädret orka vi oss ta en runda på en och en halv timma... 

   


Tack för idag slut för idag! Ha det bäst //Jeanette & Valter  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards