Kära dagbok!

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Jean - 10 januari 2010 19:41

I morse sov jag till 9...Helt otroligt! Kan inte förstå att jag fortfarande sover på mornarna, men jag har väll änglarna med mig ;) Skönt är det och dagarna funkar ju mycket bättre så klart. Sen att jag sov så länge som till 9, brukar ju inte höra till vanligheten. Igår var en riktig långtråkig dag, men den följdes av en trevlig kväll. Bettan, Su och Anna-Karin var här och dom hade med mat från Rosali.

Sen vart det att kolla på två filmer...Trevligt var det med lite sällskap!


Imorse när det var dax för morron rundan hade vi fortfarande -21 grader...Bara linda in sig i paket och gå ut...Ingen ide till fåfänga...Så här ar vi! Sötnosar på morgonrunda..haha!


  

   

Mammas mumsbit...

  


Efter den rundan vakna man till! Hade gett mig själv data förbud, och det funka!!! Jag fick en heldel gjort...Städa, tog hand om mig själv lite! Det tog sin lilla tid och vid middags tid var det riktigt härligt ute! Då vart en runda med lite frisläpp och lek...


Inga märkvärdigheter och vet inte varför. Men den här dan, har bara känts så bra!


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards