Kära dagbok!

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Jean - 14 januari 2010 07:07

Igår åkte vi till Kumla Bk för att bara vara och se om spökena var kvar...

Det var dom inte! Han var som vanligt...Vi började med en promenad och han rusa på som vanligt, så det är bara att konstatera att det är mina spöken han ser och känner av...

Ringde även till Pernilla.P som mötte upp oss för lite bus kul...


Nova och Valter snöbusar på kumla bk...


Matte ur vägen...


 

 där är hon... damen... 


 

Nova är inte bara söt...Hon va buskul också...


 

  Ska vi...

  

  Rumla om lite...


  

och medans en del har skovård...


 

...fångar andra snö


Matte Pernilla fotar racet...Mina "race" bilder försvann på nått mysco vis  ...

  " Du och jag Nova "...


 Tjohoo...

     


Tackar Pernilla och Nova för en trevlig förmiddag   ...

Efteråt åkte jag och hämta barnbarnet Wilmer på dagis bara för att umgås. Han sov kvar och får slippa dagis idag. Får se om han vill med till Ö-o bk en sväng för att möta upp delar av träningsgruppen, eller om han vill hälsa på "Gamla" under tiden...


Eftermiddan rann med blixtens hastighet så pulka backen som va tänkt hoppas vi hinna med idag istället...


Ha det bäst / Jeanette    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards