Kära dagbok!

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Jean - 23 mars 2010 05:11

 

Go´morron...Här är det en tidig morron, men vad gör väll det, har ju fått igång min dator som la av i Söndags...Men nu är det fixad helt av mig själv! Tänk vad man kan överaska sig själv ibland  ...


I Söndags var det en segar dag! Grått och trist, regn och snö och vi gick på lågvarv hela dagen! Men ut var man ju tvungen att bege sig ändå och Valter invigde sin nya "regn overall"...Snygg eller ?!?  

 


I går var det däremot bättre väder och vi åkte till Kumla bk och gick en sväng innnan lilla Zot skulle komma på besök. Mötte upp Bettan på Ikea och vi tog en snabb lunch...Cesar salladen var väll siså där, men det sägs vara nyttigt med sånt!


 Måste verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig ...Allt krymper hängade i garderoben och snart finns inte en användbar klädtrasa i garderoben. Så idag börjar mitt sundare liv!


Zot och Valter leker verkligen kanon...

Däremot såg jag för första gången att Valter vaktade ett av sina märgben!

Till en början försökte han undkomma genom att springa undan, men med en Zot eftersig som trodde det var jaga lek och skulle prompt ha det han hade i munnen.

Men till slut såg jag att Valter stelna till och stod blixt stilla...Tog bort benet, våga inte ha det framme. Zot verkade inte förstå signalen än, och den får han helst lära sig tillsammans med sin matte!


Min dotter Tessan på besök vart förälskad   !


När sen "dagisverksamheten" var över åkte jag och inhandla hundfoder och nätverkskort till datorn.

Fäskfoder i plus energi... 

Fick för mig att den kanske även ökar mentala orken och att han då kanske kan hantera stressen bätte. Kanske är helt fel ute, men köpte bara för ca två för att se vart det barkar hän. Men tänker att det borde kanske funka, eftersom när man själv äter rätt, får man ju visserligen ökad energi, men man mår ju bättre och då hanterar stress och motgångar bättre! 

Vad tror ni??? Tänker jag helt galet???


Trevlig Tisdag / Jeanette





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards