Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

En hiskeligt massa bilder och en stört skön förmiddag :)

Av Jean - 12 mars 2010 08:16

Precis vad vi behövde! En underbar förmiddag på en ostörd plats där vi bara kunde vara! Bibbi hämta upp mig på förmiddan för att ta med oss till etttställe där vi kunde vara helt ostörda och Valter bara fick vara den han är...Helt underbar!!!

Han var lös och ledig hela tiden...Så härligt!

Bibbi hade med lilla Indra, men vi tog dom fria var för sig, han är LITE för stor för den härliga lilla "nakenfisen" hon hade även med sin kamera!

Fantastiskt härliga bilder, får tala på en fantastiskt härlig förmiddag  !


   

                  

                     


Tusen tack för bilderna och en trevlig för middag och sist, men inte minst ROSEN!

Därefter var det bara att ta tag i sina måsten...När kvällen väl kom kände jag mig glad och jättenöjd över denna dag. Det vart ett litet kort i´nlägg, men nu ska vi på skogsrunda sen ska jag ta vid där jag avsluta igår medans Valter ska få rå om "Gamla" (min mor) ett tag...    

 
 
zaida

zaida

12 mars 2010 08:58

grymt häärliga bilder !

http://zaida.devote.se

 
Carola

Carola

12 mars 2010 08:59

Vilka härliga bilder!! Bra att ni är på rätt spår igen Även jag kör nu den tysta metoden på Mythos och det verkar funka. Vi får se Han fattar ju snabbt iaf Pip och gnäll inget händer Tror nog både du och jag är på rätt väg nu men vi ska inte dömma oss Alla gör misstag och vi lär därifrån Nu kan vi bara gå framåt Hoppas nästa vecka kommer med sol så vi får lite picnik och bus. Farrax visar sig va dålig i ryggen igen och det kan väl bero på att vi inte gått som vi brukar och han inte fått använda ryggen rätt. Snön måste bort!!!

http://www.farrax.dinstudio.se

 
Ewa & Qaxi

Ewa & Qaxi

12 mars 2010 09:18

Vilka härliga bilder!! :) Han ser ut som han har riktigt kul :D

http://qaxi.se

 
bibbi

bibbi

12 mars 2010 09:22

hej! ja det var verkligen en super skön förmiddag :) fast indra inte gjorde så mycket så sussade hon sen hela dagen..hon orkade bara med att vara ute å rastas för sen ville hon in å sussa igen hihihi. valter höll ju igång mer än vad hon gjorde hihi :) kul att du tyckte om korten :) sköt om dig! kram

http://www.nogg.se/indrapindra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards