Kära dagbok!

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Jean - 9 november 2009 06:59


Det är som en eldspruta i hjärnan och jag vet varken ut eller in vad jag ska göra. Ventilera lite med Tessan här på morron och kom fram till, att jag får nog ta hit nån för att titta på vad vi har för komunikations problem här hemma. Just nu funkar inget och han går i gång på allt igen, vilket han inte gjort på länge. Cycklar gående bilar hundar...ja precis allt.


Däremot fick han ett spår på gärdet i går förmiddag innan jag bröt samman på promenaden och det funkade desto bättre...nosen ner hela tiden och inte ditraherad ett dugg av bilarna där och då!


Prata nu alldeles nyss med Carola och hon skulle komma hit en dag och kolla...Det är en hundvan person som jag litar och tror på och som jag farmför allt tror kan se vad jag & Valter pysslar med. För nått gör vi...Frågan är bara vad???

Så nu ska jag försöka släppa detta malandet och ta tag i dagens planer. Hunderiet får bara vara tills hjälp anländer, men ska till mammas granne som behövde ha lite hjälp. Tessan kommer sen dit och vi skulle få lite mat!


Vad gällande Foppa så fortsätter han att kräkas men från och med i morgon kan vi få svar...Och mitt barnbarn ligger tryggt ännu i Sussies mage


Jeanette  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards