Kära dagbok!

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jean - 2 november 2009 15:58

  

Usch så jag mår! Känns inge bra alls! Motivation och ork till att tänka förnuftigt är bortom all sanns! Skulle vilja ha en förklaring också varför jag jämt hamnar i dessa djupa dalar...men hela livet har ju varit så här och det är antagligen bara att acceptera att det är min lott här i livet! Fattar inte att det ska va så svårt att bli normal! Tycker synd om hundar och nära kära som får drass med mig dessa dagar också...ingen lätt match för varken dom eller mig!


Orkar inte ens försöka vara glad, bara att inse. Så idag har hunden endast fått va ute en halv timma på hela dan, kraken. Men han finner sig...Han blir lika deppad som jag och bara ligger, han försöker inte ens att få i gång mig! Känner väll att det bara är att vänta och genomlida precis som jag för att invänta en bättre dag. Imorgon har vi Strömsholm framför oss också, bara att böna och be för det bästa för Foppas mage!


I väntan på bättre dagar // Kram Jeanette


Ängelns viskning: Du har en ängel i din närvaro, håll utkik och var uppmärksam på de små tecken som ges till dig. En ängel kan ta formen av en annan människa, barn och djur, det gäller att öppet sinne för att kunna upptäcka den.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards