Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Lite smått gott och Alla Hjärtansdag!

Av Jean - 14 februari 2010 06:53

 

Ja nu har han blivit två år min Lilleman! Helt otroligt! Vi bugar och Niger för alla Grattisar här och på Fb...

Hans födelsedag firades med att först åka till Kbk där vi tog en promenad och en fika. Stämningen runt fika bordet vart inte så trevlig...Så eftersom jag inte är så stabil i mitt psyke just nu och konflikt rädd som jag är, suger jag i mig som en liten svamp av obehaget som blev.

Tappa lusten för träningen och åkte istället iväg och inhandla ben och en liten leksak.

Irriterad på mig själv att jag låter mig påverkas så, bestämde jag mig för att åka till Öbk...Det var ju trots allt hans födelsedag och jag ville ju göra nått kul med han. Så vi börja med en promenad, och den promenaden ledde till slut att lusten till träning infann sig! Sen va vi nöjda den dagen...


Ännu nöjdare vart vi när min söta svärdotter kom hit med en Jättefin Alla hjärtanstårta, iform av ett chocklad hjärta som hon bakat själv och grisöron till lillemannen...Så glad och rörd vart jag! 


Lördagen börja med ett besök av dotra efter en fullkomligt lyckad promenad med lyckad lydnadsträning på en parkering hemma vid.

Han har vart bedrövlig ett tag i hundmöten...Eller hur var det nu???? Är det jag som kanske vart bedrövlig i hundmöten...Faktist mest troligt!

Hur som haver...Igår gick det jättebra både här och där!


Av nån adledning infann sig en städlust oxå och jag började torka skåpluckor. Helt Fantastiskt!!! Det ena gav det andra så när det var dax för utgång igen, så åkte vi istället in till mamma och tog en stadrunda och låna nya garniner.

För nu ska det banne mig röjas på djupet.

Behövligt efter denna långa vila vad det gäller trivseln på min hemma plan! 

Vart ändå lite sent, så nått mer skulle inte ha blivit gjort.

Så istället åkte jag och Bettan till Rosali och käka, där vi träffa på Anna-Karin med vänner.

Anna-Karin och Bettan blev med hem och vi gotta oss med diverse onyttigheter till Melodifestivalen.


En bra dag med bra känsla hela dan...Skratta flera gånger! Ska jag börja våga hoppas och tro på den nya medisinen...Japp, det känns så!


Önskar Alla en underbar Alla Hjärtans dag...

 

Kram på er! 

 
 
bibbi

bibbi

14 februari 2010 10:20

vi önskar dig en riktigt bra alla hjärtans dag! kram i från bibbi å indra

http://www.nogg.se/indrapindra

 
lena

lena

14 februari 2010 17:17

Tråkigt att du tar åt dej, den som inte är menat åt dej. Jag tycker det är bra med diskusioner, sen att alla inte kan bevara lugnet är ju tragiskt. Det ska ju vara kul att träffas & träna hund. Lena & Hillekillen

http://www.123minsida.se/HILLE-LENA

 
Jeanette  & Valter

Jeanette & Valter

14 februari 2010 19:29

Bibbi: Tack och ni med ;)
Lena: Jag vet att det inte var till mig! Men som du säger, det ska va roligt att träffas och träna hund. Diskutioner kan absolut va bra och kul och nyttiga, men har svårt att se att någon av de inblandade fick ut nått bra den här diskutionen...Ledde ju bara till missförstånd och osämja och dålig stämning ( så som jag tolka och kände av situationen vill säga)! Tråkigt tycker jag också... Jeanette

http://valterbriard.webs.com

 
lena

lena

15 februari 2010 10:29

Du tolkade så rätt, vi får ta nya tag.

http://www.123minsida.se/HILLE-LENA

 
Carola

Carola

15 februari 2010 15:47

Nämen usch det var inte roligt. Hoppas det löser sig för dom inblandade. Kul ändå att ni fick ett bra avslut på dagen. Vi syns imorgon hoppas jag =))

http://www.farrax.dinstudio.se

 
Jeanette  & Valter

Jeanette & Valter

15 februari 2010 18:45

Lena: Absolut...mot nya tag :)
Carola: Det gör det säkert ...Hörs av i morrn!

http://valterbriard.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards