Kära dagbok!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jean - 1 oktober 2009 06:08


Till Änglars viskningar! Vad har ni att säga mig idag: 

Det du sänder ut till din omgivning kommer du att få tillbaka, därför ges rådet till dig att du koncentrerar dig på det goda i livet, handlingar utförda med och i kärlek, detta kommer att sprida sig som ringar på vatten och du kommer få mer av detta tillbaka. Rådet här är alltså att uppmärksamma vad det är för något du sänder ut till din omgivning så att du också får tillbaka det bästa möjliga. Kärlek och förståelse möts med kärlek och förståelse 

Tarot: Ess i svärd! Vad ska jag tänka på idag?

En ny idé föds på det mentala planet och du känner för att agera direkt. Här finns styrka, logik, rättvisa och mental klarhet. Avgörande och viktiga beslut kan vara på tapeten, stora saker på gång, du har kraft medvetenhet med dig. Du är redo att agera på din första impuls/ide som ess i svärd symboliserar.


Tack! Jag vet vad det är! Nu ska jag bara sätta det i verket! Ett jobb! Jag tror att det är ett jobb som saknas! Finns det nått därute tro? Även att sätta mig ner och fundera på HUR jag kan förändra och ta mig ur "mitt gamla"...Agera helt enkelt!


Kram Jeanette 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards