Kära dagbok!

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Jean - 5 oktober 2009 06:20

  

Hua, vilken helg!!! Den vill jag helst stryka ur mitt förflutna! Tungt har det varit, vart man än vred och vände sig & jag är klart medberoende i mina känslor till både nära & min Valter! Mår inte andra bra, mår inte jag bra! Maktlöshet är känslan! Borde ju kunna det här, har ju gått kursen i medberoende! Svårt att vara den stöttande och hjälpande man vill och ska vara, när man blir så svag själv! Jag har verkligen försökt men jag säger bara vilka misslyckanden denna helg haft med sig!


Så idag blir det bara att ta det lugn, att försöka sänka kraven på mig själv. Jag gör vad jag kan och får försöka vara nöjd med det!


Ett måste har jag att ta tag i för dagen och det är att försöka få tag på läkaren, och han lyser för det mesta med sin frånvaro. så hur denna månad slutar ekonomiskt är ingen som vet, får bara hoppas och förlita mig på den bästa utgången!


Vad har ni att säga mig idag: Änglars viskningar!

Du är i säkert förvar, omfamnad av din skyddsängel som inte låter något ont hända dig. Det finns ingen kraft starkare än kärlek och det är runt omkring dig överallt just nu. Slappna av, sänk din gard och du kommer att känna det starkare.


Jeanette

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards