Kära dagbok!

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Jean - 10 oktober 2009 04:32

   

Idag äntrar vi tävlingsbanan för första gången! Så kraft och positiv energi,fokuserad, mod och lugn är vad jag vill fylla mitt inre med idag! Ska bli jätte kul, men jag hade önskat mig lite mer sömn. Sömnen har varit katastrof ett tag. Supertidiga mornar, som idag klockan 3. Verkar som det bara blir tidigare och tidigare också...Inte bra, men försöker att tänka att det kommer gå vägen ändå, trots att jag börjar känna mig ganska urlakad vid det här laget. trodde jag faktiskt skulle få sova idag. Var i tripphult flera timmar och spåra och därefter städa och kunde heller inte sova middag. Men, men nu är det så här, får försöka göra det bästa av det ändå!


Så idag kommer det att bli en kanon dag! Jag kommer känna mig stark och fokuserad, vara i nuet och göra vårt bästa. Jag kommer lita på valter & vi kommer ha kul och kännas bra! 


Vad har änglarna att säga mig idag;

Du finns till av en anledning, du är ingen slump. Du är en tillgång och du behövs. Låt ingen annan eller du själv övertyga dig om något annat.


Tarot: Månen

I detta kort finns känslorna, drömmarna men också illusionerna. När detta kommer upp är det något som påverkar en väldigt starkt känslomässigt, själsligt. Känslorna kan vara överväldigande och detta kan leda till grubblerier då man kanske inte riktigt förstår varför man reagerar så starkt. Då är det bra att försöka ta reda på varför man känner som man gör. Här finns en andlig medvetenhet om tidigare liv och framtida. Uttryck dig gärna genom dans, måleri och sång, låt själen få uttrycka sig. Lev i känslan. Detta är et kort för andliga kontakter, kanalisering, seanser eller clairvoyans. Kanske man läser eller skriver något som har med andlig utveckling att göra.


Ha en bra lördag! Carpe Diem KramJeanette


  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards