Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Snart kommer jag se livet från den ljusa sidan!

Av Jean - 23 februari 2010 06:29

 

Igår morse mätte temperaturen -27 grader och det tålde inte mina glasögon som har mer en ett antal år på nacken! Det har legat över mig ett tag, att jag inte vart väg å kolla ögonen. Men när jag skulle beställa linser över nätet, hade jag inte kvar mina uppgifter. Så det var bara att flänga i väg på en synundersökning, lika billiga som på nätet var dom också + att jag fick även tag i ett par rea glasögon för 650:-som min kära mor bjöd på. Så det som kändes som en katastrof i går, känns bara som en stor lättnad idag.

Mina ögon hade inte heller förändras så mycket, vilket jag var rädd för eftersom jag sprungit runt med alldelles för gamla linser. Sist jag var i väg (mins 10 år sen) fick mig en föreläsning som hette duga för att jag inte skötte mitt linsbärade...Men nu såg det fint ut...Skönt!


Var vaken hela dan i går också! Men idag blir det att ta tag i modet å ringa läkarn och säga att dessa inte heller fungerade! Hör ju hur jobbig dom tycker jag ÄR! Men nu ska jag fanimig försöka stå på mig, så jag får nått jag mår bra på...


Vad beträffar hunderriet händer det inte mycket! Får se vad vädret säger till kvällen om det blir Askersunds ridhus eller inte! Annars blir det väll som vanligt...Längta till VÅÅÅÅÅREN!


Som dax läget ser ut nu kommer Apellen vi tänkt till maj ligga i farozonen...

Har väldans svårt att tro att vi får fram nån spårskog att träna i tills dess, och ingen träning ingen Apell. Hörde dom faktist sa att det kan va så att vi får drass med snön liggande till midsommar...Kan det verkligen bli så illa tro

Vad tror ni... 


Jeanette

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards