Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Nalle dagen!

Av Jean - 27 oktober 2009 22:53

 

Har nog börjat mått något bättre, även om jag kan känna mig något omotiverat i nästan allt jag gör just nu. Men jag kör på kanske det då vänder! Och idag har det iallfall vart sol och LJUST! TACK!


Lydnadsträning har det blivit en del, men jag känner att vi fastnat lite! Allt går bra i träningen men sen om vi haft så kul...nja! Jag känner att jag måste utmana mig själv och öva på det "verkliga problemet". Det som gör att det känns tråkigt... att kunna ha han lös på plan för att kunna belöna ordenligt med lek och inte bara godis! 

Får verkligen ta tag i den biten och det NU!


Har också vart till Hallsberg på kgb..Så läxan vart att lära mig andas rätt, med magen! Så nu ska det liggas 2*5 min dag och andas med magen...Det var det första steget!


Mamma och barna skulle komma över för att jag fyllde år men kände att musten gick ur mig. Så det får bli i morrn istället och hoppas att jag har kraft till städ och lite mat då! Men något bra har jag gjort, nått som hängt över mig länge...Badat Valter och borstat & borstat har lite kvar men snart så! Så nu är han så fin mitt lilla hjärta! 

Men nu så är det Natti natti!


Ängelarnas viskningar:

När din nöd är som störst finns din ängel vid din sida, håller dig i handen, omfamnar dig och smeker ditt hår.


Tack det låter skönt!

Tusen tack också för alla Grattis Glad! Kram Jeanette

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards