Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Dagens kort!

Av Jean - 14 oktober 2009 06:32

Solnedgång  

Tarot

Det som var:

Förändringar på gång, det finns en stor osäkerhet inför framtiden, pengar och materiella tillgångar saknas. Du fick inte jobbet, pengarna, bostaden, bidraget du skulle ha behövt och just nu är det svårt att se en ljusning längre fram. När det gäller kärleken visar detta kort på att du inte får den bekräftelsen, kärleken och uppmärksamheten du vill ha och behöver. I sociala samanhang kan det visa på en känsla av att känna sig utstött och utfryst.

 

Det som är:

Din möda och hårda arbete ger frukt och du kan nu slappna av och njuta för en liten stund, kanske en festlig tillställning i hemmet, eller kanske du föredrar att ta det lugnt med din familj, nära och kära. Du har nu nått mål i arbeten och projekt och förtjänar lite semester. Har du en relation kan detta kort visa på att det finns goda förutsättningar för förlovning och giftermål längre fram, en relation med framtidsutsikter, en person som du skulle vilja slå dig till ro med. Kortet har stark anknytning till hemmet, kanske du köper ett nytt hem eller renoverar ditt nuvarande.


Det som kommer:

I detta kort finns känslorna, drömmarna men också illusionerna. När detta kommer upp är det något som påverkar en väldigt starkt känslomässigt, själsligt. Känslorna kan vara överväldigande och detta kan leda till grubblerier då man kanske inte riktigt förstår varför man reagerar så starkt. Då är det bra att försöka ta reda på varför man känner som man gör. Här finns en andlig medvetenhet om tidigare liv och framtida. Uttryck dig gärna genom dans, måleri och sång, låt själen få uttrycka sig. Lev i känslan. Detta är et kort för andliga kontakter, kanalisering, seanser eller clairvoyans. Kanske man läser eller skriver något som har med andlig utveckling att göra.


Änglars viskningar:

Be och du skall få, sök och du ska finna, mer kärlek är på väg in i ditt liv du behöver lära dig att ta emot den ovillkorliga kärleken som kan vara svår att förstå sig på men ändå finns där för dig i överflöd.

 
 
Susann

Susann

16 oktober 2009 22:15

Kikar in och söger trevlig helg till dig! Kan man lägga taro kort på "avstånd" ? Hur ser det i så fall ut för mig:)? Nyfiken:) kram

http://www.briardliv.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards