Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Premiär spårat!

Av Jean - 2 april 2010 20:00

Det vart en Glad Påsk! Vi har Premiärspårat :D !!!... och han spåra som en Gud!

Bibbi kom på en fika på förmiddan, men vi bestämde oss ganska snart att packa med oss fikat istället och åka och spåra...

I väntan på spåret var det frukostmacker m kokta ägg och Kaffe...Mums!

10min innan det var dax att ta spårena kom ett rådjur dragnde presic igenom Valters spår   ...

Jaha, det var det spåret, men vi prova ändå...Skulle han gå helt fel, visste jag ju vad det skulle bero på!

Inte nog med det, när rådjuret kom springade tittade han på mig. Han kanske trots allt måste ha missat det    belöna givetvis massor...


Vid Frukost bordet...Valter Bibbi och Lilla Indra!

  

I väntans tider...

  

Men sen så...stundade tiden var inne!

    

   

Åhhh han spårade som en gud...  

  Målinriktat...lugn fint bestämt...

   

  

...och den som spårar han finner leverpastej!



Sen på igen...


In i dungen där rådjuret sprungit...


              

Men valde spåret till slutet där han fann en kattmaten av lax...Mums sa Valter!

   

Indra hade fått ett spår innan men Bibbi valde att bryta och göra ett nytt som gick kanon...


Bibbi och Indra och Indra spåra som en "gudinna"...


 

Slutet gott allting gott! Vart verkligen en super premiär!

Tack Bibbi för en trevlig Långfredag o fina bilder :)


Ha en fortsatt trevlig påsk...Själv ljög jag i förra inlägget, det var inte idag utan i morrn det blir traditionell Påsk middag hos mor tillsammans med barn och barnbarn...Säker trevligt och gott // Jeanette

            

 
 
Maria

Maria

2 april 2010 21:19

Va roligt att de gick så bra att spåra! Och fina bilder, han ser verkligen jättekoncentrerad ut.. :) Nu blev jag jättesugen på spår..

http://www.hot-spots.se

 
bibbi

bibbi

2 april 2010 22:09

tack för en härlig dag :) valter var ju verkligen kanon. jätte koncentrerad på spåret. super skoj att se att han inte valde rådjursspåret :) tack för frukosten förresten :) kram i från oss!

http://www.nogg.se/indrapindra

 
mia&love

mia&love

6 april 2010 07:40

Vilka fina bilder, den första är super fin ;-))))
kul att spårningen gick bra.....får se när vi kommer ut på sådana äventyr här ;-))))

http://www.briard.mia-co.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards