Kära dagbok!

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Jean - 26 april 2010 09:49

         

Fast det är ju inte så konstigt! Men jag lämnar anledningen för det är som det är och den vet ni ju! Inte så mycket mer att orda om!

Orkade iallfall inte ge mig i väg till kursen idag...

Tanken tänktes i det längsta, men jag gav vika! Fixar inte att gå iväg när jag mår så här. Gråter för minsta lilla och man drar ju ner stämningen för andra oxå, så det är bara att stanna hemma.


Helgen har skridit i samma anda, förutom söndan då jag hade så ont i huvet så det inte gick att varken ligga eller lipa mer. Åkte till Tessan och måla lite på hennes lister!


Valter har också stressat upp igen efter det här...Han läser ju av mig som en öppen bok, så nu försöker jag bara lugnt acceptera attt det får va så...vi kommer förhoppningsvis igen!


Noskvalster har han oxå! Nyser, kliar och rinnande nos och tappar spår periodvis, vilket jag läst mig till var vanligt eftersom dom är mer eller mindre aktiva i perioder. Här om dan fixa han inte ens lättaste leta övningen!

Men idag fick jag tag i en vetrinär och hon va snäll och skrev ut tabletter (stronhold) så nu ska det snart sluta klia på han kraken!

Tror faktist åxå han har haft det ett bra tag! Ingen ide att sitta och lägga skit över sig själv för det oxå, bara att acceptera!

Tänker tanken oxå, att borde det inte i sig va lite, eller tom ganska mycket stressande, att ha gå med kli i näsan som inte vill ge sig...

Logist sett borde det ju va så! Hoppas bot på bättring snart iallfall!


Ja ja annars händer det inte så mycket i våra liv just nu...Promenader är idags läget vad vi orkar med! Börja en valpkurs med Zot också förra måndagen men idag ser den ut att inte bli genomförd! Måste ju orka med mitt eget först, även om det känns tungt det också att inte fixa ett sånt litet åtagande..men men sånt ä livet!


Valter har också fått sin önskan uppfylld med godare mat! Priima färskfoder! Han tycker verkligen också det är Priima både frukost ock kvällsmaten går ner med hög aptit...iallfall än så länge!


Ha det // Jeanette




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards