Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

GLAD PÅSK!

Av Jean - 1 april 2010 06:32

Vi börjar med att önska alla våra läsare en riktig GLAD PÅSK!

Själva har vi inget planerat mer än påskmiddag hos mamma i morgon, sen ber vi till till vädergudarna att det kommer sol så vi kan va ute och njuta av våren!


För idag är det grått, men fick sova i morse och i går morse och det tackar jag för! Så kanske blir det ännu en till dag bättre än i Tisdags då jag var väldans negativ inställd till det mesta här i livet...Tänker inte gå in på det någe närmare, men jag hade inga höga tankar om oss då, allt hopp var ute. Så blir jag när jag inte får min skönhetsömn. Allt hopp är ute, så man nästan kan bli mörkrädd för sig själv!


Men natten till igår fick jag sova till sju. Jag hade massa energi som jag gjorde mig av på att först städa och påskpynta! Zot kom och va här över dan och dom lekte och hade jätte skoj...Helt underbart att titta på dom....Och helt underbar snäll hund jag har!

Sitt i sängen och ha det bra...sitta lite och fundera...


Vackraste pojkarna...

Och helt loss...


     



        

Efter lite lek och pyssel tog vi bilen till Kumla bk

Apellplanen på Kumla...Kan snart ta en sväng för att simträna!     

  


  

Men uppe vid Agillityn var det något torrare...

         Ingen här...

 

Ingen där...

 

Men här...Kamran är inte snabb som blixten...


Sen till Valter stora lycka vart han jagad...

   

Sen gick vi på upptäcksfärd...

  Om jag inte missminner mig så hade du godis?

 

Väl hemma igen duchade och klara sov dom sött...

 


Matte Bettan kom sen på kvällen och vi käkade innan dom for hem.


      


          Önskar Jeanette & Valter   









  

 
 
Carola

Carola

1 april 2010 08:32

Vilka härliga bilder :) Glad påsk till er Vi synes för stads prommis i kumla Kram

http://www.farrax.dinstudio.se

 
Ewa & Qaxi

Ewa & Qaxi

1 april 2010 09:10

Glad Påsk till er med!!! Härliga bilder på härliga hundar! Zot är riktigt söt!

http://www.qaxi.se

 
lena & hille

lena & hille

1 april 2010 09:29

Härliga bilder, ja det är verkligen sjö på kbk.
Nu har jag fått träffa lille Zot, lika charmig i verkligheten. En GLAD PÅSK till er.

http://www.123minsida.se/HILLE-LENA

 
bibbi

bibbi

1 april 2010 10:19

vilka super härliga bilder :) vad snäll han är lille valter :) vad skönt att du känner dig bättre idag. hoppas att du får en jätte bra påsk. det blir väldigt lungt för oss...sambon han tar det inte lungt han ska ut å fixa å dona i huset :) glad påsk å kram på er!

http://www.nogg.se/indrapindra

 
malin

malin

1 april 2010 15:21

Glad påsk! Är det en collie eller en bordercollie kanske på bilderna? Jag älskar collie!

http://fjollmoster.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards