Kära dagbok!

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Jean - 12 maj 2010 18:14

Värdens sötaste ingång :)


          

Och det är synvilla...han har aldrig tuggat på apporten ;)


       

Bibbi och jag medans matte fotar...duktig fin tjej!

 

Hon tyckte jag va kul, men ful...här lipar hon...haha!


Tusen Tack Bibbi...så roligt att få kort från en "riktig" kamera     

Av Jean - 12 maj 2010 15:28

Radera Chatt-historiken
15:02Jag

Hej Marita! Finns det råd och bot på min extrema trötthet, så jag kan känna livsenergi och lust igen??? Just nu lever jag inte, bara existerar!

15:23Marita

Hej! Nu är jag här - låt se:

15:23Jag

Ok

15:26Marita

Det är klart att det finns bot... men först måste man ta reda på vad det är. Mentalt, fysiskt, gamla tråkiga upplevelser.. Du har alla redskap för att ordna upp ditt liv. Du kommer snart att få en snilleblixt av något slag. Du har så många gåvor som du inte använder. Men!!! Du måste ta tillvara på den där snilleblixten och fundera på vilka gåvor du har. I dagsläget syns ingen ljusning "av sig självt". Du måste göra något mer aktivt. Lycka till!

15:26Jag

Okey...tusen tack!


Nyss blivit spådd i en snabb tarot fråga igen... Skriver mer sen // Jeanette

Av Jean - 12 maj 2010 05:31

   Efter en pestig Söndag och en trevlig, med kämpig måndag flöt tisdagen på ovanligt bra! Men så är ju livet just nu, höga berg och djupa dalar! Men igår tändes ett STORT hopp...Fick tid för provtagning av Borelia och att jag nu också ÄNTLIGEN efter ett års väntan, ska få komma till öron näsa hals innan slutet av Juni för sömnapne. Kanske, kanske, kanske, det finns hopp om ett liv igen och inte bara en sömdrucken existens!!!


Söndan gjorde jag ingenting förutom en halvtimmas lydnadsträning här hemma vid i området. Ställande, att ligga "plats" och att "matte" också bara ska säga "plats"! Men lik förbenat hör jag mig säga "lägg dig plats"...varje gång !!! Att det ska va så svårt... (Är lite rädd att det kanske ska bli ett dubbelkomando)

Men förutom det gick det jättebra!


I tisdags hade jag tid hos Soc och skulle sen åka till en gammalvän för en återförening sen tjugo år tillbaxa...

Dagen blev inte som tänkt...Rätt tid men Fel dag på soc och sjukdom satte stopp för dags planerna! Men den som spar han har!


Men en mysig heldag vart det med svärdottern Sussie och Ludde. Om det inte hade vart för den exrema tröttheten hade den vart perfect...Men jag kämpade på för att hållas vaken och solen lika så! På eftermiddan orka den sig fram och vi tog oss i väg till hästhagen för en promenad och en fika hos mamma i stugan!


 

           

   

        


Gårdagen var det kurs igen och därefter följde Bibbi och Indra med till Kumla bk för träning med träningsgruppen! Valter och jag tränade vidare på momenten ställande, plats och ingångar. La även en liten plats med Farrax och Indra!

Ingångarna som vi haft problem med pga dunk i benet gick kanon. Lena med Dixon tipsa om helt still hand med godis och det funkade...hm! Måste vi testa vidare, var det bara så enkelt!?! ;)...eller var det bara engångsföretelse för att visa att han vist kan, om han vill    Apporteringsbocken kom fram också...Ringrostig, men till slut fick vi till det! Tilll sist testa jag om han kom ihåg ringträningen, och det gjorde han! Lite mer päls och lite mer färg och lite mer pengar så skulle det va jättekul att köra igång med utställningen igen..SÅ SUGEN :)


 

 

Bibbi och Indra apporterar 

    

Carola o Lucaz (Mor och son om nån missar likheten)


Eftermiddan förjdes med sällskap av Bibbi på altan. Vi hjälptes åt att städa ur hennes bil, då hitta hon ett sele passande Valter som han fick. Så nu ska bara jag göra resten...Ta mig i kragen att gå och pumpa cyckeln och höja sadeln...Sen kan det bli cyckel race!


Ha en bra dag därute...Själv börjar dagen här med Yoga sen får vi se vart resten av dagen tar vägen // Jeanette


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards