Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Go morron!

Av Jean - 30 september 2010 06:43

  


Har svårt att känna förtröstan och att inte oroas! Men jag måste! Hjälper varken mig eller Valter att sitta med alla katastof tankar! Svårt, men ska ändå fösöka tro att det nu kommer bli bra! Kvälls rundan i går va explotionsartad, fick han inte och göra nr 2. Är som han tar in vartenda liten intryck och allt bli kaos och totalt ohanterlig. Väl hemma låg han bara, inte en min för att svara på Texas alla lekinviter...Nej det här är inte min kille :(


Kan bara hoppas och tro att pencelin värkar snabbt eftersom han nu inte gått så länge innan man fatta vad som var i görningen. Får känna förtröstan till det!

Blir helt handlingsförlamad när nått sånt här händer, men ska göra ett försök att ta tag i mina vardags syslor ändå. Försöka göra det bästa av det sämsta helt enkelt! Frustrerad blir jag på mig själv att jag tar åt mig av att att folk alltid tror att jag inbillas, men jag känner min hund och får försöka släppa också!


Så idag va tanken för en spårdag! Men tänker hoppa det och försöka ta tag i hemmet som jag ännu inte kommit till...Göra det trivsamt för att sen ta tag i mig själv! Var till svärdottern i går och klippte mig och goa med Luddis. Så när jag fått fint här hemma ska jag försöka göra en lite renovering på mig själv med annan hårfärg! Brukar ju kunna kännas lite upplyftande!


Så för att inte dröna bort hela morgonen när min energi är som bäst, så får jag nog sätta lite fart nu!


// Jeanette

 
 
bibbi

bibbi

30 september 2010 10:42

jag tänker på er hur mycket som helst. stackars lilla valter. det är som du säger....detta är inte valter när han är så där :( tänker på er.många kramar till er

http://www.nogg.se/indrapindra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards