Kära dagbok!

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Jean - 23 september 2010 21:34

  

Duktig kille jag har!!! Nyss hem kommen från jättekul Tävlingslydnads träning på Askersund Bk med Viktoria som domare! Minumum poäng 8,5 och 9,5 i linförighet...Inte illa!!! Så liiiite stolt är jag över pojken och glad vart jag av väldans fint beröm! Dom felen som vart stod jag ;) Så lite fix och finsjusteringar, sen kanske vi grejar det här till slut :) Platsen avstod vi då den inte är klar än...Men vi jobbar på....


Så tänk så kul det kan kännas från ena dan till den andra! Tur att man har det lilla livet!

Däremot igår var det en mycket jobbig dag. Men jag åkte iallfall vägenförbi Tripphult. Mötte upp Carola, Mia och Hasse och tog upp ett Appell spår som Carola var snäll och gick ut medans jag var hos läkaren! Alla pinnar in och skönt var det ändå att komma ut fast inte krafterna är helt 100 varken psykist eller fysiskt. Har gått med feber till och från nu i över fyra veckor. Men var till läkaren ihopp om pencelin. Men nej, det va en virus så det va bara att vila och vänta på bättre tider. Idag har det känts ngt bättre igen...Peppar peppar!


Får se hur det känns i morrn! Är det uppåt blir det spår med samma gäng! Men nu först bli det natta...Natti natti // Jeanette

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards