Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Älskar han!!!

Av Jean - 12 september 2010 07:09


Har jag givetvis alltid gjort! Han är ju mitt allt! Däremot kan jag handen på hjärtat säga, att jag kanske inte alltid älskat hans uppförande i alla situationer lika mycket, om ni förstår vad jag menar och jag vet att han skulle säga detsamma om mig om han kunde tala! Visst har vi en lång väg att gå, men nu gör han framsteg hela tiden och det är en fantastisk känsla! Han säger tydligt till när det blir för mycket, för det är då dom sämre sidorna kommer fram...Måste bara bli bättre på att se innan, så vi inte ens hamnar där!


Igår var vi på långpromenad som funkade med bara ett par stress toppar, stannade även till för en platsliggning! Fin kontakt trots förbi passerande och en traktor som höll på ut på hans älskade bilgärde!

Därefter tog vi oss till Hallsbergs Bk för lite träning bara han och jag! Körde igenom lydnads 1:an och det va så kuul. En gång i belöningen med ett varsegod och ta bollen tänkte han självbelöna sig med biljakt! Men vände och kom åter! Duktiga pojk säger jag bara :))


Efter träningen var jag lika duktig! Fick inget bord på loppis i helgen, så för att få ett till nästa helg åkte jag till Uffes och beställde ett redan nu. Sen hem och mätta magen och sov en skvätt! Men sen hade jag lite hemma vård och tände ljus och hade myskväll...Inte ofta jag ens försöker piffa upp tillvaron så för mig själv, men jag måste försöka bli bättre på det, för så mycket trevligare det blir!


Drog också ett tarot kort som jag väljer att tro på...Tycker det liksom ligger i tiden :))


Du släpper rädslor och begränsningar, de ersätts med tro och hopp inför vad framtiden har att erbjuda. Man lyckas med det man vill åstadkomma, har framgång och lyckosamma projekt. Kanske rent ut av får oväntat stöd och vågar öppna sitt hjärta och känslor, tankar och idéer kan strömma fritt. God kontakt med sitt högre jag och guider, finner svaren man har sökt inom sig själv och frid i sinnet infinner sig. Här är en ny början på rätt väg men det finns fortfarande arbete som behövs göras.


Här kommer det lite skogs bilder från veckan som gått. Då vi var i skogen och bara va! Lek och bus och lös promenad...


                         

              


Ja det va allt för denna gång...Nu till en ny dag och nya möjligheter! Dagen kommer börjas med promenad och en date med Carola och hennes grabbar!


 // Jeanette 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards