Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Heldag på Strömsholm igen!

Av Jean - 24 juni 2010 06:10

 

 Han vill inte bli frisk min älskade lille trots att dom anser han färdigbehandlad från Borelian. Så igår vart det en resa för att se om det kunde va hjärtat eller om han fått vätska i lungorna som gör att han helt slut och den lila skiftande tungan efter kort ansträngning som en promenad på en kvart. Ekg och lungrönken visa inga konstigheter! Däremot verkar det va nått som inte syresätter musklerna så han får som typ av mjölksyra, men fick ändå ingen klarhet för medesinaren hade gått hem. Så det blir fortsatt forkning nästa vecka!

Korten tagna efter en endas kort rastning...Fattar inte vad det är frågan om????

            

Så jobbigt att se han så här och inte veta vad f...n som är galet! 



// Jeanette

 
 
lena & hille

lena & hille

24 juni 2010 08:33

Ja tänka vad mkt dom ska få gå igenom våra jyckar, jobbigt är det. Hoppas veten hittar vad som är tokigt med Valter så veten kan sätta in behandling. Önskar er trots allt en glad midsommar.

http://www.123minsida.se/HILLE-LENA

 
bibbi

bibbi

24 juni 2010 15:45

jag tänker på dig massor. så otroligt jobbigt att inte veta vad som är felet. jag hoppas att det är fästingmedlet och att han blir bra nu när du har tvättat bort det. kram på er

http://www.nogg.se/indrapindra

 
Ingen bild

Jeanette & Valter

25 juni 2010 00:55

Ja lena...Fruktansvärt är det och har varit, Hopp och förtvivlan...Men just i skrivande stund kanske JAG har hittat felet och känner en liten tro...sällsynta biverkningar på Fronline! Kanske jag vågar hoppas igen! Han bara måste bli bra...Tack för din omtanke den värmer. Kram till er!

Det värmer MYCKET av din omtanke Bibbi att du kom innan det kanske hade vart dax..
Nu hade vi turen med oss och änglarna med oss och jag hoppas som du att det är så enkelt som Fronline, men jag tror och jag hoppas igen! Varma Kramar vännen

 
Ingen bild

Åsa

30 juni 2010 09:18

Hej!
Jag känner igen symptomen från en del andra hundar jag känner och alla har haft fästinghalsband och blivit bättre när dom tagit av det. Låga, trött m.m
Hoppas han snart blir bättre!

 
lena&hille

lena&hille

5 juli 2010 09:10

Hej på er i sommarvärmen. Hur går det med Valter, har ni hittat nått som gör att han mår så dåligt-botmedel. Kramizar från hille å mej.

http://svartahille.blogspot.com

 
Ingen bild

Jeanette o valter

5 juli 2010 23:25

Tack, faktist bättre...Men är försatt i fortsatt vila i väntan på massa prov svar. Borde bloggat lite, ska göra det nån dag! Men som sagt det händer inte mycket och jag vet inte så mycket heller...men piggare är han så det är ju skönt!
Kran tbx Jeanette & Valter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards