Kära dagbok!

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Alla goda ting är tre!

Av Jean - 17 juni 2010 05:52

Länge sen nu, men jag har verkligen ingenting bra att skriva.

Valters dagsläge känns allt annat än bra. Han har haft nån dag då och då som gett lite hopp som att hälsa glatt på besökare och va lekfarbror korta stunder åt Texas! Men det har bara bevisat att han försöker mer än han igentligen mäktar med. För efter en "bra dag" drar han sig undan igen och bara ligger och ligger. Känns inte riktigt som det är Borelian som spökar heller, men är satt på pencelin ytterligare en vecka. Men efter lek eller en promenad och kort ansträngning på    ser tungan lite blå ut. Härom kvällen andas han 70 andetag på en minut i viloläge. Skakar frenetiskt på hudet...Kan det verkligen va pga av Borelian??? Så hans tillvaro krymper och krymper för han orkar verkligen ingenting! Vetrinären ska ringa idag igen kunde inte hålla mig. Alla säger jag måste ha tålamod och inte oroa mig, men det är inte lätt när jag verkligen känner att nått är helgalet.

Kan inte heller sluta förundras varför han inte blir någe frisk efter över 20 dagars pencilin????


Som om inte det räckte så har vår "Store Moder" hämtat hem tre alldelles för unga själar! I fredags gick Foppas syster Dafida. (vår uppfödning.)


 DAFIDA   


Vill även sända en Största Tack till dig Sussane med familj för all kärlek och respekt du gav denna tös! En tröst i allt, är att hon kunde inte haft det bättre än hos er!

Hon springer nu på dom gröna ängarna med Mamma och Pappa och bröderna Foppa och Vidar. Dom är nog lika glada att ha henne där, som vi är ledsna!


Sen I lördags tog hon Valters syster Medea! Fina fina Medea! Så tragist! Så offatbart! Så ung...Så smärtsamt! Finner verkligen inga ord Pernilla....



MEDEA, Vackra kära syster och vän...       


Sen I söndags hämtade hon en Kurs kamrat alldelles för tidigt!

En gruppmedlem som saknar oss alla i gruppen...


   

Vännen  ...


Alla berör mycket stark! Gråter och tänker mycket på deras öden och kan inte i ord beskriva hur det smärtar för deras nära kära som nu tampas med ett liv utan deras kärlek och värme. Så fruktansvärt offatbart...och man kan inte sluta gråta och förundas hur det kan få hända????...

Måste vara brist på godhet där uppe...????

Alla goda ting är tre, får hoppas dom är nöjda nu på ett tag! 



Många många Kramar till er Alla

Jeanette & Valter

 
 
lena & hille

lena & hille

18 juni 2010 09:12

Verkligen tung nu för er. Hoppas det vänder snarast. Kanske är det så att dom allra bästa, snällaste som hon hämtar hem ??
Kramizar till dej & Valter.

http://www.123minsida.se/HILLE-LENA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jean - 10 augusti 2011 08:34


  Det sägs: Det tog En minut att hitta en speciell vän i dig. En timme att uppskatta dig.En dag att älska dig,men det tar ett helt liv att glömma dig.För alltid i mitt hjärta! ...

Av Jean - 9 augusti 2011 07:36

Nio månader har nu passerat utan dig & nu ska allt va bra! Du måste gå vidare! Gå vidare med vad??? Livslusten orken energin drivet vänner familj psykolog. Ingen orkar längre höra, och varje dag blir ensamheten ångesten större & större...Usch va ja...

Av Jean - 4 augusti 2011 21:47

Men en sak vet jag...Du är min vän..Min ända vän   Tack jag känner dock att du är med mig!  ...

Av Jean - 31 juli 2011 16:02


     VALTER     Oj va livet är svårt & tomt utan dig Ibland! Saknar saknar saknar, så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och det finns ingen hejd på tårarna! Allt känns bara så jävla ensamt hårt och svårt och så jävla orättvist! ...

Av Jean - 8 april 2011 17:23

    Varför nu detta inlägg? För att offentliggöra att Valter var sjuk och han "inte bara lite jobbig"! Men framför allt för att jag vet, att att det finns dom som kommer ha nytta av denna viktig information och att Valter kanske ändå inte dog ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards